Palaute ja arviointi
Onko sinulla palautetta meistä tai palveluistamme? Auta meitä kehittymään kertomalla ajatuksistasi ja kokemuksistasi. Tavoitat meidät helpoiten asiakaspalvelustamme chatin, puhelimen tai sähköpostin välityksellä.
Reklamaatiovastaava
Jos koet, että asiakaspalvelumme ei pysty auttamaan ongelmasi ratkaisussa, ota yhteyttä suoraan reklamaatiovastaavaamme, niin lupaamme vastata mahdollisimman pian.
Jos emme pysty vastaamaan välittömästi, saat sen sijaan tiedon
vastauksen odotetusta ajankohdasta.
SaveLendin reklamaatiovastaavalla on velvollisuus ratkaista reklamaatiosi ja selvittää, mihin toimiin yhtiö voi ryhtyä vastaavien ongelmien välttämiseksi tulevaisuudessa. Reklamaatiovastaava ilmoittaa asiasta työntekijöille, joita reklamaatio koskee, ja tekee heille selkoa toimenpiteistä, joilla vastaavat tilanteet voidaan välttää.
Ota yhteyttä reklamaatiovastaavaan kirjeitse tai sähköpostitse:
-
Lähetä sähköpostia
Lähetä sähköpostia osoitteeseen: info@savelend.fiMerkitse aihekenttään ”Attn: Complaint manager”. -
Kirje
Lähetä kirje osoitteeseen:SBL Finans AB, Attn: Complaint managerKammakargatan 7, 111 40 StockholmSWEDEN